چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

 ۱۴ هزار میلیارد ریال به ساخت آزادراه مشهد-چناران اختصاص یافت

  • کد خبر: ۱۱۱۸۵۸
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
 ۱۴ هزار میلیارد ریال به ساخت آزادراه مشهد-چناران اختصاص یافت
مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: طرح ساخت آزادراه مشهد- چناران از مصوبات سفر اخیر رییس جمهور به خراسان رضوی ۱۴ هزار میلیارد ریال بودجه گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس پناه با تشکر از رییس جمهور افزود: این بودجه به واسطه مصوبات سفر ایشان برای تکمیل طرح طی ۲ سال در نظر گرفته شده است و ما منتظر تخصیص این بودجه هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سازوکار اداری و بوروکراسی مشخصی برای تخصیص بودجه تعیین نشده و افق روشنی برای دریافت این بودجه برای ما وجود ندارد، اما اگر وضعیت تخصیص بودجه روشن شود می‌توانیم به قول خود برای تکمیل طرح طی ۲ سال پایبند باشیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: اگر منابع مالی، به موقع و در فصل مناسب به دست ما برسد می‌تواند اثرگذار باشد مثلا اگر بودجه در زمستان به دست ما برسد نمی‌توانیم به خوبی طرح را پیش ببریم، اما اگر منابع در فصل مناسب به دست ما برسد می‌توانیم به شکل مناسبی به پیمانکار فشار بیاوریم.

پناه افزود: کارگاه طرح در همه مسیر‌ها در حال فعالیت است و فعلا پیشرفت کار در طول مسیر ۵۴ کیلومتری مشهد- چناران حدود ۲۳ درصد است.

وی اضافه کرد: اولویت ما تکمیل طرح از تقاطع ناظریه از کنارگذر شمالی مشهد تا چناران است و امید است بتوانیم تا ۱۸ ماه این بخش را تکمیل کنیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: در بخش نخست طرح، ساخت پنج کیلومتر ابتدایی آزادراه چسبیده به شهر مشهد با شهرداری این کلانشهر است و هم اکنون با شدت و ضعف در حال انجام است.

پناه دی ماه پارسال در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود: تاکنون کار ساخت این آزادراه ۵۴ کیلومتری ۲۱.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که البته روند پیشرفت طرح از ۲ ماه قبل شتاب بیشتری گرفته است.

آزادراه ۶ بانده (سه باند رفت و سه باند برگشت) مشهد - چناران بدون تقاطع همسطح برای رفت و آمد خودرو‌ها با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

تاکنون ۲ آزادراه مشهد - باغچه و کنارگذر شمالی مشهد در مجموع به طول ۱۱۲ کیلومتر در خراسان رضوی ساخته شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->